Asiakaspalvelu

Unohdin käyttäjätunnuksen ja/tai salasanan

ABAX Triplog ja ABAX Equipment Control

Voit palauttaa käyttäjänimesi ja/tai salasanasi helposti. Klikkaa vain tästä, jolloin uusi ikkuna avautuu ja voit syöttää puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle käyttäjätunnuksesi/salasanan tekstiviestitse tai sähköpostitse valintasi mukaan. Huomaathan ilmoittaa puhelinnumerosi maatunnuksen kanssa, siis muodossa  +358 xx xxx xxxx.

FAQ ABAX Triplog -mobiilisovellus

iOS

Q: Kuinka asetan Triplog-sovelluksen paikantamaan vain työmatkojani?

A: Klikkaa Asetukset -> Paikannusaikataulu ja näpäytä viikonpäiviä valitaksesi tunnit, jolloin työskentelet. Näiden aikojen ulkopuolella ajettuja matkoja ei paikanneta.

Q: Joskus sovellus ei ole paikantanut matkojani. Miksi näin tapahtuu?

A: Sovellus tulee avata joka päivä ennen ensimmäistä matkaa; Näin varmistat, että päivän ensimmäinen matka alkaa, kun ajoneuvo liikkuu. Sovellus pitää avata valittujen paikannusaikojen sisällä. Jos avaat sovelluksen, ennen kuin paikannus on ajastettu, paikannus ei välttämättä ala välittömästi. Jos et avaa sovellusta, paikannus voi myöhästyä tai se ei välttämättä ala lainkaan.

Puhelin tulee myös sijoittaa siten, että se pystyy vastaanottamaan GPS-signaalin. Todennäköisesti vahvin signaali autossa on kojelaudan päällä.

Q: Voinko lisätä matkoja manuaalisesti?

A: Kyllä, voit lisätä matkoja manuaalisesti. Näpäytä valikon Matkani  –kohtaa ja valitse + -ikoni alaoikealta. Kirjaa matkan aloituspäivä ja –aika sekä aloitus- ja lopetuspaikat. Sovellus laskee välimatkan ja matka-ajan, joita voit halutessasi muuttaa.

Q: Kuinka lisään tullimaksuja ja muita matkan kuluja?

A: Näpäytä Matkani –kohtaa valikosta ja valitse matka, johon haluat lisätä kuluja. Näpäytä Lisät ja kustannukset –kohtaa ja lisää haluamasi kulut. Tullimaksut lasketaan sovelluksessa, jos ajamallasi matkalla on Norjan tietulleja.

Q: Sovellus kuluttaa puhelimeni akun nopeasti, kun ajopäiväkirja on käynnissä. Miksi?

A: Sovellus käynnistää puhelimen GPS-paikannuksen, kun olet ajossa. Pitkien ajomatkojen ajaksi puhelin on hyvä kytkeä ajoneuvos USB-porttiin, mikäli sellainen ajoneuvossa on.

Q: Minulla on joitakin yksityismatkoja Matkani –listauksessa. Voinko poistaa ne?

A: Merkitäksesi matkan yksityiseksi, pyyhkäise vasemmalle ja kolme painiketta ilmestyy: ”Matkan tyyppi”, ”Tarkoitus” tai ”Poista”. Napauta ”Matkan tyyppi” –painiketta ja valitse yksityismatka.

Voit poistaa matkat tai merkitä ne yksityisiksi, jos haluat säilyttää ne matkalistassasi. Poistaaksesi matkan, pyyhkäise vasemmalle, valitse Poista ja paina OK.

Voit myös näpäyttää matkaa ja valita matkan tyypin, jos koet sen helpommaksi.

Q: Haluan raportoida ongelmista, joita minulla on Triplog-sovelluksen kanssa. Kuinka voin tehdä sen?

A: Sovelluksessa on aputyökalu, jota voit käyttää ongelmien raportoimiseen suoraan ABAXille. Näpäytä valikossa Tietoa ABAXista –kohtaa ja valitse ”Lähetä analysointi ABAXille”. Kirjoita raportoitavasi ongelma ja paina Lähetä. Näet lähtevän sähköpostin luonnoksen, ja jos et halua tehdä siihen muutoksia, paina uudelleen Lähetä.

Etätuki

TeamViewer

Joissakin tapauksissa voimme ratkaista ongelmasi etätuen avulla. Tarjoamme etätukea TeamViewer-sovelluksen kautta. Valmistaudu etätukeen ohjeiden mukaisesti:

  • Klikkaa tätä linkkiä. Selaimesi alkaa automaattisesti ladata TeamVieweriä.
  • Kun ohjelma on latautunut, klikkaa tiedostoa ja valitse ”Run”
  • Latauksen päätyttyä näet tämän ikkunan
  • Soita asiakaspalveluumme tai myyntihenkilöstöllemme ja ilmoita Teamviewer-tunnuksesi ”IDsi” –kohdasta”

Ota meihin yhteyttä

Ota meihin yhteyttä tällä lomakkeella, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Anna tarkempia tietoja kysymyksestäsi, niin osaamme kohdistaa viestisi oikein.