Asiakaspalvelun FAQ – käteviä ohjeita sähköisen ajopäiväkirjan käyttöön

kirjoittaja  -
Työkaverimme teknisestä tuesta kokosivat yhteen muutamia sähköisen ajopäiväkirjan käyttöön liittyviä ohjeita helpottamaan asiakkaidemme arkea entisestään. Aihealueet nousivat heille useimmiten esitetyistä kysymyksistä.

Salasana / käyttäjätunnus

  • Käyttäjät voivat itse tilata itselleen kertakäyttöisen salasanan ennen sisäänkirjautumista kohdasta "Unohtuiko salasana?". Mikäli käyttäjällä on useampi profiili, hänen täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tai omaan pääkäyttäjäänsä (pääkäyttäjät voivat lähettää salasanan "Kuljettajat"-välilehdeltä).

Puhelinnumero

  • Puhelinnumero on aina ilmoitettava +358-muodossa. Järjestelmä ei tunnista numeroa ilman maakoodia.

Yhdistetyt matkat

  • Ajopäiväkirja yhdistää matkat, joissa pysähdys on alle kolme minuuttia. Käyttäjät voivat säätää aikaa pidemmäksi "Asetukset"-välilehdeltä.
  • Automaattinen yhdistäminen tapahtuu, jos ajopäiväkirjalaite ei saa GPS-yhteyttä matkan alkaessa.

Asiakaspalvelun aukioloaika

  • Asiakaspalvelu palvelee 24/7, suomeksi arkisin klo 9.00–17.00, muina aikoina ruotsiksi ja englanniksi.

Matkat eivät ole kirjautuneet ID-tagille

  • Onhan kuljettajalla ollut henkilökohtainen ID-tag (S/N 11XXXX) mukana jokaisella ajokerralla?
  • Jotta voimme kohdistaa matkat oikein, tarvitsemme tiedot matkoista (päivämäärä ja kellonaika) sekä ajoneuvosta, jolla matkat on tehty.
  • Asiasta voi olla yhteydessä pääkäyttäjään tai asiakaspalveluumme.

Asennuspaikka

  • ABAX Sähköinen ajopäiväkirja on suunniteltu asennettavaksi auton etutuulilasiin ulkopuolelle. Laite on säänkestävä.

Erikoiset rekisterinumerot

  • Syötä rekisterinumero aina ilman väliviivaa.
  • Mikäli käytössä on rekisterinumero, joka poikkeaa pituudeltaan tai merkistöltään normaalista, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Laskutuskumppanimme

  • Käytämme kaikessa laskutuksessa yhteistyökumppaninamme Svea Ekonomia. Kirjeet eivät siis välttämättä ole perintälaskuja, vaan normaaleja laskuja.

Lisää vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin löydät "Usein kysytyt kysymykset" -osiosta osoitteesta http://abax.fi/asiakaspalvelu/usein-kysytyt-kysymykset/.

Jos et kuitenkaan löytänyt vastausta kysymykseesi tai haluat tietää aiheesta enemmän, asiakaspalvelumme auttaa sinua tilanteessa kuin tilanteessa sekä puhelimitse (p. 09 4131 0300) että sähköpostitse asiakaspalvelu@abax.fi.