ABAX Finland aloittaa yhteistyön Helsinki Seagullsin kanssa

-
Verkostoituneen työympäristön ongelmanratkaisija ABAX Finland Oy on Helsinki Seagulls -koripallojoukkueen tuorein sponsori. Yhteistyön tarkoitus on tukea molempien osapuolten tavoitteita ja kasvaa yhdessä.

Sponsorointi on merkittävä osa ABAXin liiketoimintaa ja urheilu on yksi yrityskulttuurin kulmakivistä. ABAX tahtoi sponsorointikohteekseen urheilujoukkueen, joka edustaa samoja arvoja ja jolla on halua yhteistyöhön sekä kasvuun.

”Etsimme Suomesta sponsorointikohdetta, joka olisi erilainen ja kasvunhaluinen kuten mekin. Tahdoimme sponsoroitavaksi tiimin, jonka toiminnassa koko yrityksemme voi olla aidosti mukana. Emme halua olla passiivinen sponsori tai pelkkä logo hallin seinällä”, kertoo ABAX Finland Oy:n maajohtaja Olli Oivanen.

ABAX sponsoroi Seagullsin toimintaa Korisliigan pelikaudella 2018-2019. Toiveena on pitkäkestoinen ja tuloksellinen kumppanuus.

”Koripallo on erinomainen laji ja Suomessa kovassa nosteessa. Uskon, että yhteistyöllämme on mainio tulevaisuus edessä”, Oivanen lisää.

ABAXilla on sponsorointikohteita kaikissa yrityksen toimimissa maissa. Suurimpiin sponsorointikohteisiin kuuluvat muun muassa AFC AJAX Amsterdam ja Peterborough United F.C., jonka kotikentälle on annettu nimi ABAX Stadium. Keväällä ABAX aloitti uuden sponsorointikonseptin ABAX Talents, joka tukee nuoria alle 20-vuotiaita talentteja.

”Hienoa saada uusi yhteistyökumppani mukaan lokkiperheeseen. ABAXin kanssa löytyi heti yhteinen suunta ja erityisesti nuoriin urheilijoihin panostaminen on asia, jossa tavoitteemme ovat hyvin linjassa”, toteaa Seagullsin Sauli Silvonen.

Olli Oivanen, maajohtaja, ABAX Finland Oy
ooi@abax.fi

Sauli Silvonen, toimitusjohtaja, Helsinki Seagulls
sauli.silvonen@helsinkiseagulls.net