ABAX on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen China Mobilen kanssa

-
ABAX on allekirjoittanut 5 vuoden yhteistyösopimuksen maailman isoimman mobiilioperaattorin China Mobilen kanssa. Sopimus julkistettiin 16.12.2016 China Mobilen IOT tapahtumassa Shanghaissa.
admin-ajax

- Olemme erittäin kiitollisia ja ylpeitä yhteistyösopimuksesta China Mobilen kanssa. Se kertoo ABAXin vahvasta kansainvälisestä positiosta, teknologiamme toimivuudesta ja brandimme tunnettuudesta sanoo ABAX Groupin toimitusjohtaja, Petter Quinsgaard.

ABAX Groupin operatiivinen johtaja Bjørn Erik Helgeland korostaa lisäksi ABAXin roolia China Mobilen kasvupyrkimyksissä heidän kotimarkkinoillansa.

- ABAXilla on tärkeä rooli China Mobilen pyrkimyksissä muuttua digitaaliseksi palvelun tarjoajaksi; Maailman suurin ajoneuvomarkkina avaa myös erittäin suuret kasvumahdollisuudet ABAXille ja olemme luottavaisia niistä mahdollisuuksista mitä tämä yhteistyö ABAXille tarjoaa tulevaisuudessa.

Aiemmin tänä vuonna ABAX avasi toimiston Nantongissa Kiinassa ja tämä yhteistyösopimus on luonnollinen jatkuma sille. Sopimus perustuu tekniseen ja osaamisen vaihtoon yritysten välillä ja yhteistyön myötä ABAX tarjoaa telematiikkaratkaisuja ja teknistä osaamista alati kasvavalla esineiden internet (IOT) ja yhteydessä olevien autojen (connected car) markkinoilla.

ABAX kutsuttiin China Mobilen järjestämään IOT tapahtumaan jossa yhteistyösopimus julkistettiin. ABAX oli tilaisuudessa mukana muiden Kiinan suurten telekommunikaatio ja telematiikka-alan yritysten kanssa, kuten Huawei, Vodafone ja Sony Ericsson.

-Olemme kunnioitettuja saadessamme kutsun China Mobilen IOT tapahtumaan Shanghaissa. IOT markkina on voimakkaassa kasvussa Kiinassa ja ABAXin teknologia tulee näyttämään merkittävää roolia luodessamme uusia ja erittäin laadukkaita ratkaisuja Kiinan markkinoilla. China Mobilella itsellään on 845 miljoonaa asiakasta sanoo ABAX Kiinan toimitusjohtaja, Anfinn Hammer Feng.

Lisätietoa:

Petter Quinsgaard, toimitusjohtaja, ABAX Group, +47 909 12 277, pq@abax.no

Bjørn Erik Helgeland, operatiivinen johtaja, ABAX Group, +47 980 71 000, beh@abax.no

Mr.Li Hao, China Mobile IOT, +86 130 0593 1514

Jarkko Jaakkola, toimitusjohtaja, ABAX Finland, 040 5259336, jaj@abax.fi

ABAX Finland Oy perustettiin vuonna 2014 ja yritys on edennyt markkinajohtajaksi Suomessa sähköisten ajopäiväkirjojen toimittajana. ABAX työllistää Suomessa tällä hetkellä noin 20 henkilöä sekä suomalaisia pääkonttorilla Norjassa.

ABAX Group on Norvestor Equity AS:n omistama, suuri eurooppalainen yritys, joka myy ja kehittää telematiikkaratkaisuja yritys- ja yksityisajoneuvoihin. Lisäksi ABAX tarjoaa tuotteita kalustonhallintaan sekä laitteiston GPS-paikannukseen. ABAXilla on yli 350 työntekijää kahdeksassa maassa Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Englannissa, Kiinassa, Puolassa sekä Hollannissa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Larvikissa, Norjassa. www.abax.fi