ABAX yhteistyöhön Fortune 200 -listalla olevan Sinochemin kanssa

Kiinalainen kemiajätti Sinochem on valinnut ABAXin telematiikkaratkaisujen toimittajaksi yrityksen laitteistoon, kuten kuljetuskontteihin ja raskaaseen kalustoon.

- Kiina on meille tärkeä markkina-alue ja olemme ylpeitä, että Sinochem on valinnut meidät telematiikkakumppanikseen.Tämä sopimus on tärkeä strateginen virstanpylväs ABAXille ja vahvistaa asemaamme Kiinan markkinoilla, kertoo ABAX Groupin toimitusjohtaja Petter Quinsgaard.

Kolmen vuoden sopimuksen mukaan ABAXin arvioidaan toimittavan Sinochemille jopa
40 000 laitetta vuosittain. Lisäksi ABAX näkee sopimuksen tärkeänä alustana jatkaakseen teknologiainnovaatioiden ajamista eteenpäin telematiikkateollisuudessa.

- Sinochmen on mahtava kumppani ABAXille ja hieno mahdollisuus rikkoa teknologisia rajoja alallamme. Meidän vastuunamme on toimittaa erinomaista teknologiaa ja palveluja ammattitaitoisen ja motivoituneen henkilöstön avulla, kertoo ABAX Groupin operatiivinen johtaja Bjørn Erik Helgeland.

ABAX aloitti toimintansa Kiinan markkinoilla heinäkuussa 2016 Nantongin kaupungissa, Jiangsussa. Joulukuussa 2016 yritys julkaisi yhteistyösopimuksena yhdessä televiestintäyritys China Mobilen kanssa.

- ABAXille tämä sopimus tarkoittaa, että teknologiamme ja järjestelmämme ovat korkeinta laatua. Olemme ylpeitä työskennellessämme yhdessä sekä Sinochemin että yritysagenttimme David Zhun kanssa. Nyt keskitymme toimittamaan maailmanluokan palvelua mahtaville asiakkaillemme, kertoo ABAX Chinan toimitusjohtaja Anfinn Hammer Feng.

Lisätietoa:

Petter Quinsgaard, CEO, ABAX Group, +47 909 12 277,  pq@abax.no

Bjørn Erik Helgeland, COO, ABAX Group, +47 980 71 000, beh@abax.no

Anfinn Hammer Feng, CEO, ABAX China Ltd, +86 153 6633 7666, anfinn.hammer.feng@abax.no

Mr Zhu, Contact person for SinoChem,  +86 189 9429 7119,  david.zhu@nttanksafe.com