ABAX valmistautuu tulevaisuuden kasvuun

ABAX ilmoittaa, että yritys on perustanut maailman johtavan myyntijohtajaryhmän, ja sitä johtaa uudeksi myyntijohtajaksi nimitetty Morten Steinvåg. ABAX valmistautuu nyt kasvuun Euroopan markkinoilla.

ABAX on perustanut uuden kansainvälisten myyntijohtajien ryhmän ja valmistautuu uuteen kasvukauteen. Sekä Euroopassa että Aasiassa hyötyajoneuvomarkkinat jatkavat vakaata kasvuaan ja ABAX pitää uutta tiimiä tärkeänä osana yhtiön tulevaa kasvua.

- Olen tyytyväinen organisaation viimeaikaisiin muutoksiin. Morten Steinvågilla on kansainvälistä kokemusta ja yhdessä uuden maailmanlaajuisen myyntijohtajaryhmän kanssa olemme kenties alan paras myynninhallintaryhmä, kertoo ABAX Groupin operatiivinen johtaja Bjørn Erik Helgeland.

Uusi myynninhallintaryhmä on perustettu ajankohtana, jolloin ABAX siirtyy uusille markkinoille ja lanseeraa uusia tuotteita. ABAX on tehostanut merkittävästi teknologiaa ja tuotevalikoimansa. Lisäksi ABAX lanseerasi aikaisemmin tänä vuonna uuden projektinhallintatyökalun nimeltä ABAX Worker.

- Olemme viime aikoina vahvistaneet sekä tuotevalikoimaamme että teknologiaosastoamme ABAXilla. Nyt voimme edelleen vahvistaa myyntiyksikköämme eteenpäin. ABAX on valmis toimittamaan suuria tuotteita ja palveluita asiakkaillemme kaikilla markkinoilla, kertoo Helgeland.

Myyntiryhmä rakentuu seuraavanlaisesti: Thomas Kvifte on nimitetty Kiinan ja Benelux-markkinoiden myyntipäälliköksi. Jonny Hansen Norjan, Puolan ja Tšekin markkinoiden myyntipäälliköksi. Frode Sjolander on nimitetty Tanskan, Suomen, Ruotsin ja Saksan myyntipäälliköksi. Kevin Bull on nimitetty Englannin ja Irlannin markkinoiden myyntipäälliköksi.

Lisätietoa:

Petter Quinsgaard, CEO, ABAX Group, +47 909 12 277, pq@abax.no