ABAXin ja EasyParkin uusi pysäköintiratkaisu tekee ylimääräisistä pysäköintimaksuista historiaa

ABAX ja EasyPark yhdistivät huipputeknologiansa ja liittivät pysäköintimaksut sähköiseen ajopäiväkirjaan. Uusi Park’N Go -palvelu mullistaa suomalaisten yritysten pysäköintimaksujen hallinnoinnin.

ABAX Park’N Go on EasyParkin mobiilin pysäköintiratkaisun ja ABAXin sähköisen ajopäiväkirjan yhdistelmä. Park’N Go tekee pysäköinnin maksamisesta helpompaa kuin koskaan aiemmin. Pysäköintiaikaa voi pidentää puhelimella, ja pysäköinnin voi päättää yksinkertaisesti ajamalla pois, eikä ylimääräisiä kuluja pääse syntymään. – Yritysjohtajat tarvitsevat yhä laadukkaampia teknologisia ratkaisuja yksinkertaistaakseen hallintoaan ja tehostaakseen toimintaansa. EasyParkin kanssa luomamme ainutlaatuinen Park’N Go vastaa vaatimuksiin poistamalla tarpeettoman hallinnollisen työn ja alentamalla kustannuksia. Pysäköintimaksujen raportoinnista ei enää tarvitse huolehtia, sillä kaikki hoituu automaattisesti, iloitsee ABAX Finland Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Jaakkola.

Jopa 30 prosenttia säästöä uudella teknologialla

ABAXin ja EasyParkin arvion mukaan yritykset maksavat jopa 20–30 prosenttia tarpeettomia pysäköintimaksuja. Park’N Go:lla pysäköintitositteet tallentuvat ajopäiväkirjaan automaattisesti heti pysäköinnin päätyttyä, jolloin vältytään turhilta pysäköintimaksuilta ja ylimääräiseltä hallinnolliselta työltä.

Pohjoismaista yhteistyötä

ABAX Park’N Go on tulos Pohjoismaisesta yhteistyöstä ABAXin ja EasyParkin kesken. Tuote on lanseerattu Suomessa, mutta saatavilla myös Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. EasyPark kertoo yhteistyöstä ABAXin kanssa: – Yhä useampi palvelu kytkeytyy suoraan verkkoon. Ajoneuvojen ja mobiilimaksupalveluiden teknologia kehittyy huimaa vauhtia, ja olemme mukana kehittämässä tulevaisuuden ajo- ja pysäköintitapoja. Uudet innovaatiot tekevät ajamisesta aiempaa tehokkaampaa ja edullisempaa, kertoo EasyPark Finlandin toimitusjohtaja Stefan Anderson.

Jarkko Jaakkola, Toimitusjohtaja, ABAX Finland Oy Puh. 040 525 9336 jaj@abax.fi