ABAXista Ajaxin uusi yhteistyökumppani

Eilen, ennen UEFA Euroopan liigan ottelua Ajax – Molde FK, ABAX ja Ajax on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen. Sopimus allekirjoitettiin ABAXin Hollannin toimiston avajaisten aikana ja astuu voimaan välittömästi. Sopimus sovittiin kolmeksi ja puoleksi vuodeksi ja päättyy 30. kesäkuuta 2019.
ABAX 1

ABAX on Pohjoismaiden johtava sähköisten ajopäiväkirjojen ja laitteistonvalvonnan toimittaja. Tuotteet ovat suunniteltu yrityksille ja yksityisautoilijoille, jotka käyttävät autoa työssään. ABAX on ottanut askeleen kohti Eurooppaa avaamalla toimiston Hollantiin ja tavoittelee kunnianhimoisesti - kuten Pohjoismaissakin – tulevansa suurimmaksi sähköisten ajopäiväkirjojen toimittajaksi Hollannissa.

Yhteistyöllä Ajaxin kanssa norjalaisen yrityksen nimi ja brändi tulee tutuksi Hollannissa. Virallisen yhteistyökumppanin brändi tulee näkyviin Amsterdam Arenalle ja Ajaxin harjoittelutiloihin ’de Toekomstiin’.

"On mahtavaa, että nopeasti kasvava, kansainvälinen yritys haluaa kumppanuutta kanssamme. Näkyvällä läsnäololla areenalla ja nuorisotoiminnallamme voimme edistää kunnianhimoista ABAXia Hollannissa innovatiivisten ajopäiväkirjajärjestelmien kanssa. Odotamme innolla mukavaa ja tehokasta yhteistyötä", Ajaxin johtaja Edwin van der Sar kertoo.

"On kunnia yhdistää nimet ABAX ja Ajax ja odotamme innolla tätä yhteistyötä. Ajax rikastuttaa Eurooppalaista historiaa ja on saavuttanut ainutlaatuisia tuloksia ainutlaatuisien pelaajien avulla. Rohkealla ja hyökkäävällä pelitavalla ja intohimolla Ajax saavuttaa aina voiton. ABAX jakaa tämän mentaliteetin: Meillä on visio, laatu ja me kehtaamme pelata tehokkaasti alallamme. Teemme tämän intohimoisella henkilöstöllä, viisaalla teknologialla sekä laadukkailla tuotteilla. Tavoitteemme ei ole pelkästään tulla markkinajohtajaksi Hollannissa, vaan myös pysyä parhaana", ABAX Hollannin toimitusjohtaja Martijn Zewald sanoo.
AJAX ABAX 2
AJAX ABAX010