ABAXista englantilaisen jalkapalloseura Peterborough Unitedin sponsori

-
ABAX on solminut sponsorisopimuksen englantilaisen jalkapalloseura Peterborough Unitedin kanssa vahvistaakseen jalansijaansa Iso-Britanniassa.

ABAX sponsoroi lukuisia eri urheiluseuroja Norjassa ja Ruotsissa, kuten Rosenborg Bollklubia ja Vålerenga Fotbollia. Siksi sponsorointisopimus myös Iso-Britanniassa oli luonnollinen askel yhtiölle.

ABAX UK:n omistaja ja johtaja Frank Ystenes perusti toimiston Peterboroughiin vuonna 2012, ja keskustelut sponsorisopimuksesta paikallisen jalkapalloseuran kanssa aloitettiin tänä vuonna. Osana aluksi viisivuotista sopimusta Peterborough Unitedin stadionin nimeksi tulee ABAX Stadium. Stadionin nimi muuttuu ensi kertaa sitten seuran perustamisen vuonna 1934.

"Sopimuksen alkumetreiltä lähtien olemme olleet hyvin vaikuttuneita tavoista, joilla Peterborough Unitedia johdetaan, niin kentällä kuin sen ulkopuolella", Frank Ystenes kertoo.

“ABAXilla on jo vakiintunut paikkansa Pohjoismaissa, ja kumppanuus Peterborough Unitedin kanssa tarjoaa loistavan mahdollisuuden vahvistaa asemiamme Iso-Britanniassa. On suuri kunnia nimetä seuran kotikenttä ABAX Stadiumiksi ja nähdä seuran ylpeät ja intohimoiset fanit kannustamassa sen suojissa", Ystenes jatkaa.

Yhteistä menestystarinaa rakentamassa

Peterborough Unitedin historian menestyksekkäin aikakausi alkoi vuonna 2006, kun Darragh MacAnthonysta tuli omistaja. Seura on sittemmin noussut kahdesti Mestaruussarjaan ja voittanut Johnstone's Paint Trophyn Wembleyllä. Peterborough Unitedin manageri on Darren Ferguson, legendaarisen Manchester United -managerin, Sir Alex Fergusonin poika.

“Sponsorisopimus hyödyttää niin seuraamme, ABAXia, kaupunkia kuin kannattajiamme. ABAX on tullut Iso-Britanniaan jäädäkseen ja haluamme kaikki nähdä yhtiön menestyvän. Viisivuotisen yhteistyön tarkoituksena on luoda kaikille osapuolille vakaa ja menestyksekäs tulevaisuus", sanoo Peterborough Unitedin puheenjohtaja Darragh MacAnthony.

Seuraa ABAX Stadiumia Twitterissä @ABAXStadium ja Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/ABAXStadium

ABAX Finland OyJarkko Jaakkolamaajohtaja