Norjalainen ABAX Suomeen, aloittaa rekrytoinnit

Norjalainen ABAX avaa toimiston Suomeen ja suunnittelee noin 30 työntekijän palkkaamista seuraavan kolmen vuoden sisällä.
varubil

Norjalainen ABAX valmistaa sähköisiä ajopäiväkirjoja, jotka kirjaavat yritysten hyötyajoneuvojen, kuten paketti- ja kuorma-autojen, liikkeet automaattisesti. Abaxin mukaan sähköiset ajopäiväkirjaratkaisut sopivat yrityksille, joilla on ajoneuvoja työkäytössä. Yhtiö lupaa ratkaisujensa helpottavan yrittäjien arkea.

Suomen toimipisteensä norjalaisyhtiö avaa Vantaalle. Suomen maajohtaja Håkon Grønn-Weiss kertoo Abaxin kasvaneen reippaaseen tahtiin Pohjoismaissa.

"Toimimme tällä hetkellä Norjan lisäksi Tanskassa, Ruotsissa ja Iso-Britanniassa, joten oli luonnollista avata seuraava toimipiste Suomeen. Olemme saaneet täällä todella hienon vastaanoton. Suomi eroaa jonkin verran Skandinavian maista, mutta testimyynti on ylittänyt kaikki odotuksemme", Grønn-Weiss sanoo tiedotteessa.

Abax kertoo tiedotteessaan, että yhtiön investointi Suomeen onnistui ennätysajassa, viidessä kuukaudessa.